Hírek
2012. Június 06. 06:00, szerda |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
A Tesco Mobile nem hárítja át a távközlési adót ügyfeleire
A július 1-jétől bevezetésre kerülő új távközlési adó ellenére a Tesco Mobile garantálja, hogy percdíjait legalább 2012. október 1-jéig nem emeli.
A szolgáltató március 1-jei indulásakor azt ígérte, hogy tarifáit mindenkor az átlátható, könnyen megérthető percdíjak fogják jellemezni, és ehhez kívánja tartani magát a jövőben is, anélkül, hogy az új adót bármilyen formában beépítené a szolgáltatás díjába.
„Hiszünk abban, hogy üzleti modellünk, amely szerint teljesen független virtuális szolgáltatóként, önálló cégként kötünk szerződést ügyfeleinkkel valódi előnyt és értéket teremt a hazai távközlési piacon” – mondta Reszkető Péter, a Tesco Mobile cégvezetője. „A Tesco Mobile legnagyobb erőssége pont üzleti modellünk, melynek kiemelkedő sajátossága a függetlenség és a rugalmasságból eredő hatékony működés. Rugalmasságunkból és az eddigi erős ügyfélszerzésből eredően találtunk forrást az új adó költségeinek finanszírozására, így nem kívánjuk az új adó miatti megnövekedett terheinket az ügyfeleinkre tovább hárítani. A Tesco Mobile garantált percdíjakat biztosít ügyfeleinek legalább 2012. október 1-jéig, így mobilköltségeik továbbra is változatlanok maradnak az új távközlési adó bevezetését követően.”
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 05. 09:14, vasárnap | Belföld
Zsigó Róbert: januártól 3,2 százalékkal emelkednek a nyugdíjak
Az új év nyugdíjemelést is hoz, januártól 3,2 százalékkal emelkednek a nyugdíjak, februárban pedig érkezik az emelt összegű 13. havi nyugdíj is
2025. Január 05. 09:11, vasárnap | Belföld
Sulyok Tamás válaszolt Magyar Péternek, aki távozásra szólította fel
2025. Január 03. 10:13, péntek | Belföld
Nagy Márton: 2025 a családok és a vállalkozások éve
2025 a családok és a vállalkozások éve, a kormány 2025-ben is azon dolgozik, hogy minden család és minden vállalkozás újabb lépést tehessen előre